Tuesday, March 22, 2011

KHTP... Milik Siapakah Gadis Ini 2...?

Sayang semuanya sudah terlambat…
Rupa2nya dua2 tu dah ada yg punya. Milik kekal org di KTPC. Terima kasih pd yg meninggalkan komen dlm blog aku ni. Tak payah aku bagi tau sapa empunya milik tu. Sorry la THMSO and THAMS, aku tak habaq tapi depa boh dlm komen aku nak buat macam mana…


Anonymous said...
ASA THAMS NB THMSO
Mar 19, 2011 9:27:00 AM

Anonymous said...
Yg rambut karat tu Alfa Sudinar Azudin, selalu ke oversea Jerman, Las Vegas, Korea dan dsbnya. Imbuhan untuk menjadi orang setia THAMS. Duit belanja pun semua boss dia cover, mana nak cari macam tu bro
Mar 21, 2011 11:38:00 AM

Anonymous said...
Owh, kalau nak tau yang sebelah tu comel jugak ialah Puan Norlela Baba, sekarang MMU, dulu MIDA, status bersuami, majikan ialah Telekom Malaysia dan tidak ada kena mengena dengan KHTP pun dia ni. Kalau hangpa tak pecaya telefon la 013397xxxx. Finance KTPC pun leh check jugak no hp ni yang kerap ditelefon oleh hp siapa dari KTPC, jgn risau bill terperinci semua ada info ni, so tunggu apa lagi? Pi la semak semua bill hp boss boss kita ni, baru ada bukti yang nyata dan credible. Boleh check dari tahun 2009 hingga sekarang. Alahai kantoi lagi Hj.......................
Mar 22, 2011 9:29:00 AM 


Jadi sebagai hadiah kpd pemberi komen dan pembaca… Aku hadiahkan gambar bawah ni sebagai kenangan…
 Kalau jauh kita rapatkan...

Aku harap pembaca sudi terima hadiah ni...

6 comments:

Anonymous said...

yeah
take beer

Anonymous said...

investment KHTP pun kelam kabut
dok kalut nk pasang ehem ehem
pooodaah
semoga bebahagia wahai sobri

Anonymous said...

menipu bini adalah satu ibadah
nak buat kerja buat cara org islam

Anonymous said...

Kalau Hj pi KL la ni kita tau la dia dok buat apa, HJ Fitri pun boleh bagi tip kat hotel mana yang management dia boleh cover line seperti Crown Princess Hotel, yg mana bila MAIWP mai serbu, nama dia tak appear langsung dalam system hotel tu, memang boleh buat punya, sama-samalah kita tunggu episod sterusnya dalam KIsah Cinta KHTP. Ada macam skandal. Dolu pun Alfa AMS ni ada jugak kisah dgn Hj Fitri. Pihak Akaun KTPC boleh sahkan sebab depa ni nk becinta semua guna hp company & email company jer. Tak de class langsung, sumer crita ni org tau la, yg tak tau cuma berapa kerat saja org baru dlm KTPC tu

Anonymous said...

apalah anon nie,dia orang ni buat hj.tu.aku dengak presiden baru dari kilang mana tah,tak tau nak speaking london.ada kah sarang lelabah dia panggil "website" aku cita kat anak aku anak aku gelak.mcm mana nak tarik investor kat luaq,patut tak berani keluaq malaysia nak pi cari investor.kalau tak tau cari lah jurubahasa,kalau bleh yang pompuan dalam gambaq nie.aku dengaq presiden ktpc nie pun romeo jugak.woi sudah2lah sat gie kena tangkap mcm aljub-jub baru tau.orang dulu buat khtp elok dah .just follow je lah ni nak tunjuk pandai tapi terlebih pandai,ha sekarang amik hang.canggih tu khtp ada dual feed power supply,cuma pi cari investors ja tu pun tak mampu.dulu sebelum dapat kedah cakap bukan main lagi tu nak buat nie nak buat tapi sampai la hampe.mungkin dulu cakap ngan janggut kot bukan ngan mulut.

Anonymous said...

hampa nie sudah la tu.. tak baik la dok kutuk .. mungkin depa ada cara depa sendiri.. bagi la chance.. kalau tak 1 taun, 2 taun, 3 taun, tak pun 10 taun.. tk usahla kepoh kepoh.. dak gitu tuan penasihattt..

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Anda mencari PEKRJAAN.....?

back to top