Sunday, August 25, 2013

Lagi Penghinaan Terhadap Sultan.


Terbaru yg aku perolehi masa dok berFB, keluaq pulak sekok mamat ni yg penuh dgn kebiadaban menghina program yg diterajui oleh Tengku Mahkota Johor. Aku ingin berkongsi bersama.....







Menggelar FBnya "Rajimen Anarki (Gerila Malaya)" tanpa rasa sifat kenegaraan sanggup menghina Sultan. Sifat manusia yg bertopengkan SETAN ni malah mencabar FB's membuat report polis.

Kalau diikutkan biodata dari FB setan ni, adalah pelajar UITM Melaka. Hometown Senai, Johor.



Tindakan yg sewajarnya patut diambil.

2 comments:

Anonymous said...

DAJAL 'Regimen' anarki ini disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa YAM Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM! Dan dgn. menggunakan nama Tentera kita, maka ia juga MENGHINA ATM dan juga mengistiharkan PERANG!

Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu dan tentera kita, dan KEDAULATAN sistem Raja Berperlembagaan Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab 'ustaz' ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas YAM Tuanku-Tuanku Sultan kita dan tentera kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Anonymous said...

PEMBETULAN:

KDN kena tangkap sebab kumpulan anarki ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas YAM Tuanku-Tuanku Sultan kita dan tentera kita!

Nota: Saya tersila bubuh 'ustaz' kerana merujuk 'ustaz' PAS, wan ji (mcm. nama Cina pula tu) yg. juga menghina YAM Raja-Raja Melayu kita baru-baru ini.

Makcik Sambal Belacan.

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Anda mencari PEKRJAAN.....?

back to top