Posts Terkini

Saturday, February 26, 2011

KTPC Dapat Satu Pelaburan Terbaru.

Kini KTPC telah mendapat satu perniagaan terbaru yg dapat mengaut untung besar bagi menampung perjalanan KTPC tu sendiri. Satu perkembangan yg terhebat pelaburan masuk pertama 2011. Kejayaan yg amat dan perlu dibanggakan oleh Rakyat Kedah.

Apa susah2 sangat cari pelaburan di luar sedangkan pelaburan depan mata ada.



Untung besar sangat ka KTPC ni sampai nak juak kereta...? Aku tengok, semua kereta yg nak dijual tu masih elok lagi. Yang buat melinkup tu pasai maintenance tak betul. Apa tidaknya... rosak "A", pi repair "A dan B" tapi yg claimnya pulak "A, B, C  dan D".

Besi butruk pun nak jual...???

Ka nak lawan geng WIsma Darul Aman... Beli Camry 6 buah buat pekasam bawah bangunan tu. Sebuah tu nampak puak2 SU dok pederasssss....... Exco pakat putih mata tergedik2 nak ganti Perdana yg dok rosak tu.

Hebat...hebat...hebat...

3 comments:

Anonymous said...

Aihh nak heran apa. SEmua ni kan nafsu serakah VP Finance tu yang lupa dunia dok ingat syarikkat tu milik dia. Dah dia teringin nak pakai Alphard...boleh layok kat org Taman dia...sat camry, sat perdana, sat volvo..hai...tak katalah masa kat bank dulu tak dak chan nak pakai keta mewah harapkan pakai citroen zx cabuk tu ja la..Tak gitu Tuan Haji....Ishk nanti depa kata saya ni PHD pulak, tapi kalu dah kelaku lagu ni satu company meluat!

Anonymous said...

Dengaq kata Suzuki Jimny KGCR pun Tn Hj Awang kita dah bedal dengan cara tender tertutup. Dia sorang saja yang tender kereta tu. Betoi ka ni Tn Hj. Ada orang KGCR yang boleh bagi tau kat DKS tak dengan lebih detail?

Anonymous said...

bbbuuuuurrrrppp

yeah
take beer

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Anda mencari PEKRJAAN.....?

back to top