Posts Terkini

Wednesday, January 09, 2013

Din Pudu Tak Suka BN Tolong Rakyat.


Ok la tu din, korg kn sedar tugas YB ni mewakili rakyat.. ko jd YB pn atas tiket rakyat.. so klu gov nk bg duit pd rakyat yg untung rakyat.. yg ko nk kecil2kn nape? spatutnye ko sbg ahli parlimen suke bile rakyat untung, bkn ko dok kecil2kn lg.. apa yg baik kita jadikan teladan bkn nk tuding jari je tau.. sedar diri sikit.. - Wann Halliwell

hahaha.. macam pemberita pulak dia ni..hahaha.. aku penyokong pembangkang pun nak duit.. bodoh la sapa yang tak nak duit.. ko lain la dah banyak duit dan tak kisah duit.. bodoh.. kata org macam ayam pulak... jahanam ko dan sekutu2 ko.. - formzs

Dah tu nak suruh kerajaan pimpinan BN wat macam PAS...tadah tin MELO kutip derma dr rakyat?..Bknkah dah tugas kjaan utk mmbantu rakyat bkn mmbebankn rakyat.... - wakakaka152

0 comments:

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Mantan Perdana Menteri Malaysia

Anda mencari PEKRJAAN.....?

back to top